nuff

Thursday, 2 March 2017

WEDDING EKIN & NASRUL-28/1/2017 SEREMBAN

Lambat nau nak post entry sekarang kan. Akak malas nak citer panjang so kita layankan ajelah gambar2 yg ada.
Dan seperti biasa akak memilih kerja2 kerastangan jugak walaupun agak pening dengan pemilihan warna merah ungu pilihan pengantin dan mak pengantin. 
Hantaran kedua-dua belah pihak.
Majlis akad nikah diadakan pada waktu pagi dan pada hari yang sama majlis persandingan berlangsung. Memang tak banyak gambar sebab tetiba Tok Kadi naik angin...ha..ha..malas nak citer.
My beautiful bridesmaids... Sorang tetiba demam panas...Tu yang muka tak berapa nak senyum. Dress ni tempah kat Fb:Iman Sofiy Iyyas. So nak tempah boleh terus ke fb beliau. Tapi rasanya untuk tempahan raya dah tutup.



My beautiful bridesmaids... Sorang tetiba demam panas...Tu yang muka tak berapa nak senyum. Dress ni tempah kat Fb:Iman Sofiy Iyyas. So nak tempah boleh terus ke fb beliau. Tapi rasanya untuk tempahan raya dah tutup.



Susah betul nak ambik gambar yang proper bila dah ramai2 ni.



Bapa pengantin perempuan
Nenek pengantin perempuan..
Mak andam pun cakap belum pernah lagi dia buat untuk tema warna nie.

Tukang perabih lauk pengantin
Sempoi je ADUN Ampangan, YB Dato' Hj Abu Ubaidah nie..ajak makan kat meja pun taknak sebab katanya dah banyak kenduri dia pergi hari ni.

Pn Blog dan ibu mertuaku
Haish...dah kawin anak buah aku ni. 


Keluarga kecil kami..Alhamdulillah...tak ramai tapi inilah anugerah terindah buat Akak dan En Suami.