nuff

Friday, 3 February 2017

PERTUNANGAN EKIN & NASRUL

Amboii...dah lama sangat anak buah aku Ekin ni bertunang. Dah nikah pun 2 minggu lepas. Tapi  memang aku sengaja uplod citer dia bertunang ni lambat sikit. Iyalah..org cakap masa bertunang ni banyak dugaannya..Masa tulah ada yang nak berkawan, nak mengejas dan masa tu jugalah yang ex2 sibuk nak merujuk balik (berdasarkan pengalaman sendiri). 2 minggu nak nikah En Suami merajuk sakan sebab benda2 macam nielah..Adoiii...puas aku duk memujuk..

 Mak Andam ni turun temurun dari zaman kakak ipar sampailah time aku kawin
 
 Hantaran pihak lelaki merah putih...yang perempuan peach. Adoiii...first time aku tengok hantaran buah letak buah tembikai. Aku rasa nenas pun ada sebab bakul tu besar dan berat gila.

 Bakal Ipar Duai
 


 


 
 Jangan nak seronok sangat ya anak. Lambat lagi giliran tu.