nuff

Wednesday, 28 December 2016

WEDDING AZMAN & AMIRA - PART 2

Esoknya majlis persandingan diadakan di dewan sebelah pejabat tanah Rembau kot. Ha..ha..faktor usia sangat...semuanya lupa..
Cantiknya kaler ni...


Geng orang bujang...kecuali yang sorang tu tau..

Beratur nak menepung tawar. Aku mmg tak sempat nak beraturlah kan nak2 bila tengok macam2 makanan atas meja
Mak Lang rasa muda semacam bila bergambar dengan gadis2 16 tahun ni


Susah nak tengok Abah senyum kalau amik gambar
MC sampai terpaksa annouce stop dulu sebab ramai sangat yang nak bergambar. Kesian pengantin lapar tapi masih mampu tersenyum.

Memandangkan rombongan pengantin semua dah makan maka Mak & Abah sahajalah di meja beradap.
Dan sebagai menantu yang baik, kenalah teman Mak & Abah sekali lagi. Teman je ya...
A part of us. Macam2 ragam bila nak bergambar beramai2 nie.


Budak yang bijak ni...Berulang2 pg amik aiskrim
Inilah bezanya pengantin baru dengan pengantin lama. Kalau pengantin baru pegang tangan pun tak mau nak lepas...tapi pengantin lama masing2 sibuk  duk pegang makanan kiri dan kanan tangan.