nuff

Friday, 1 April 2016

FAREWELL SHIMA & OMAR

 Lama tak berblog..ada ke yang rindu. Sebenarnya aku pun rindu nak mengetuk keyboard...tapi itulah..malas nak citer. Majlis diadakan untuk meraikan Shima yang akan bertukar ke KPM mulai 11 April, 2016. Tak lupa juga setinggi-tinggi tahniah buat Omar atas kenaikan pangkat sebagai Penolong Akauntan dan telah melapor diri ke Jabatan Akauntan Negara Malaysia, Putrajaya mulai 31 Mac, 2016. Setakat ini belum diketahui dimana beliau akan ditempatkan. 
 Tengah lapar nie..nak2 bila tengok balik lauk-lauk hari tu. Terasa-rasa kat tekak nie. 
Daging masak lomak cili api
Kek minyak Rin, kek batik Ct Katy...keria Wiwi aje..sebab keria Wawa susah nak dapat. 
Teruja masing2 nak tengok hasil Puding Sumi
 Jeng2...inilah hasilnya
 Bila ada makan2 je..mestilah ada gambar kan...pantang betul.
 Tau2 je org nak ambik gambar dia
 Ucapan dari Pn Zan
 Ucapan perpisahan dari Omar...baru je setahun lebih kat sini. Alhamdulillah...murah rezeki Omar
 Orang lama Unit Akaun. Almost 6 year ++++
 Sedikit sumbangan sebab dah dapek menantu
 Cenderahati yang tak seberapa dari kami di Unit Akaun
 Bacaan doa
Lepas ni panggil awak En Omarlah kan...
 Makan time
 Dah bgtau ini gambar candid...jangan senyum. Haish....

Buat Omar dan Shima..we will miss both of u. Semoga lebih bersemangat dan berjaya di tempat baru. Terkasar bahasa..terlanjur bicara...ampun dan maaf dipinta.