nuff

Saturday, 28 February 2015

PULLMAN KAMI DATANG - PART 1

Cuti Tahun Baru Cina bawak anak2 ke Putrajaya. Uish...jauh benar kan. Orang Putrajaya pun balik kampung, org Seremban pulak ke sana. Aiman dan Syira awal2 dh pergi ikut Mak Ngah diaorg ke Zoo Negara. Nak tengok Panda katanya. So, janji jumpa kat Putrajaya ajelah. Baru anak2 tinggal sekejap dah rasa sunyi. Kalau anak ada asik membebel je kerjanya. Ehh...memang semua mak2 macam tu ke?? Ke aku seorang aje... 
Menginap kat Pullman, Putrajaya. 


 Bilik kitaorg mengadap Marina, Putrajaya. 
Wifi takde password. Ok...cantik..tapi nak tergelak tengok siap ada kabel internet. First time tengok cam nie. Memang terbaiklah..


 Asik menelefon je anak2 aku. Ayah kat mana?? Ayah kat mana?? Inilah sebabnya...nak baju sebab nak mandi-mando.


Puas ayah ajak naik bilik. Taknak naik2....Nak jugak dengar Ibu korang membebel. Pastu cakap yg Ibu nie garang.

Makan malam kat hotel je.. dinner buffet..malas nak keluar. Org2 yg berendam lama2 dalam kolam dah penat.



Yang nie tak taulah duk mengulang kali yg ke berapa..Jangan tertipu tau..nampak aje kurus tapi tangki besar.
Mood Tahun Baru Cina kot..semua benda berwarna merah. Selalu tgk dalam Masterchef benda nie. Creme Brule..sekali try amboi manisnye..Sedap lagi Puding Caramel Kak Norishah. Ahaks...

Aku :Amik gambar saya pastikan nampak Tower Clock tu tau.

En Suami : Okey


Cer tengok gambar aku. Agak2 nampak tak Tower Clock tu.

Jalan2 je sekitar hotel sampai Marina. Eh sunyi je Putrajaya malam2 kan..ke aku yang tak tau kat mana ada event. Takpelah sambung jalan esok je sbb anakanda semua dah penat nak tido. YESSS...