nuff

Sunday, 15 February 2015

BOWLING UNIT AKAUN

Pertandingan bowling Unit Akaun JPNS telah diadakan di Ole-Ole Bowling Mydin S2 pada 15 Februari, 2015. Sambutan yang diterima amatlah mengalakkan memandangkan hampir 2 tahun tiada aktiviti luar yang dianjurkan oleh Unit Akaun. Aktiviti2 dan acara2 yang lain sedang dirangka dan akan menyusul kemudian. So..buat warga Unit Akaun..marilah kita sama2 memberi sokongan kepada aktiviti yg bakal dianjurkan kelak. 
 Makan kenyang2 dulu.
 Urusetia sedang sibuk membahagikan goodies bag dan breakfast. Terima kasih atas sumbangan mihun goreng, burger dan kuih-muih. Alhamdulillah...
 Geram tengok budak nie..nak gigit2 rasanya.
 Antara hadiah yang menjadi rebutan.
 Bagi Aiman & Syira main dulu. Kalau tak asik duk mengacau ibunya. Terjejas konsentrasi ibu..Ahaks..
 Kalo lama2 dia main bole bocor lane nie. Asik menghempas bola je.

 Kata-kata aluan from our Akauntan. Still single tp tak sure if available.
 Red Warrior or Rembau Most Wanted team nie??..Tak surelah. Team org bujang mmg sporting dan terbaik.
 Eh...Rin...dah ada baby ye??
 Team yg paling lambat abiskan game. Slow n steady..


 

 Eh...PU Azman pun ada??




1st - Pn Zarina (wife Amri)
2nd - Otai masih berbisa
 3rd - Cik Bella

2nd - Suami Kak Zah
3rd - Abg Amin (Suami Kak Norishah)

 Puan Blog cuma mampu meraih tempat ke 4. Dah lamo tak main.


 Anak2 yg berbangga dengan kejayaan ibunya
 Sakit2 dan tegang2 urat ibu ni sebab dah lama tak berjimba. Rasa nak join masuk troli.
 Amboi...kesiannya. Keletihan sangat tu..

Buat semua yang terlibat, terima kasih atas semangat dan kerjasama yang diberikan. Bukan hadiah atau ganjaran yang diharapkan tapi keseronokan, kegembiraan dan kenangan terindah bersama kawan2 yang paling bermakna dan tak dapat dibeli dengan wang ringgit. Terima kasih jugak untuk Izan dan Shima..urusetia pertandingan..buat kawan2 yg sama2 balut hadiah kat opis dan buat pihak yang menyumbang wang ringgit dan semua yang terlibat dalam pertandingan ini. Buat yang tak berkesempatan turut serta...In Shaa Allah lain kali boleh join lagi.