nuff

Thursday, 11 September 2014

RAYA DI JPNS - PART 1

Ini namanya entry basi, sbb baru nk upload. Tapi nak post jugak sebab gambar lawa2. Lagi pun masing2 sibuk nak bergambar memandangkan Izan baru beli monopod. Amboi...jenuh bermonopod. Tapi bila org duk sibuk bergambar, aku sibuk pg amik anak kt sekolah. Makanan mmg banyak sangat, tapi tak sempat nak snap. So layan ajelah gambar2 raya di JPNS bagi tahun 2014. 
Biskut2 & kuih raya

Puding Aneka Warna..rasa tak tau sebab tak sempat makan. Comel sangat..tgk2 dh abis
Laksa Johor..tak sempat makan jugak sbb dh kenyang
Nie mmg popular kat Seremban. Cendol Songkok Tinggi
Penangan Monopod

Tembamnya Pn Blog
Keseronokan melihat gerai2 yang dihias cantik semasa Sambutan Raya JPNS, membuatkan aku dan member2 bersemangat nak hias opis kitaorg yg sempat dan padat nie. Setahun sekali kasi nampak cantik sikit untuk jamuan unit. Lepas ni semak balik ngan baucar2. Dah macam nak buat kenduri-kendara pulak.  
Abg Fauzi yg dipaksa untuk membantu
Sengih memanjang jee..
Mentor n mentee
Kerja berpasukan
First deko
Final Deko
Akhirnya

TQ semua atas kerjasama yg diberikan..
A Part Of Unit Akaun. Masing2 dh kepenatan, tapi senyum tetap senyum..Gambar Jamuan Raya Unit Akaun next entry ye. As soon bergantung pd mood.