nuff

Saturday, 29 March 2014

WEDDING SHIMA & JAILANI - 29 MAC 2014

Selamat Pengantin Baru buat my offismate Rashima dan Jailani. Aku pergi ngan anak2 je sbb En Suami ada hal. Majlis pernikahan telah disempurnakan  pada hari Jumaat bertempat di rumah pengantin perempuan. Manakala majlis resepsi pula diadakan pada hari Sabtu bertempat di dewan MPS. Aku suka sangat konsep dan cara makanan dihidang. Konsep cam zaman dulu2..makan berhidang. So takdelah bersusah2 nak beratur, nk amik makanan, nk cop tempat. Kdg2 kalo makan buffet suami makan kt situ, anak2 dan isteri makan kt sini. Sebenarnya aku pn tak kisah konsep mcm mana pun, janji perut aku kenyang.
Dah tak boleh senyum...lapar



Luv this pelamin very much


Gambar nikah aku amik dari fb Shima. 








Buat Shima & Jai, Selamat Pengantin Baru dan semoga kekal bahagia hingga ke Jannah. Yakinilah pasangan anda itu adalah yg terbaik buat anda dan tiada org lain yg lebih baik daripadanya. Terimalah pasangan anda seadanya dan selamat menempuhi alam rumahtangga....Luv u..